woensdag 10 maart 2010

Are you fur-real? :(

I know fashion should be fun.. Maar toen ik gisteravond de Chanel Ready-to-wear show van 2010 bekeek ik via mijn style.com app voor de iPhone (just love it :D) was ik in shock. In mijn vorige blog over Chanel schreef ik nog zo positief over het klassieke label. Ik ben nu erg teleurgesteld. De show werd geopend door modellen gekleed in een harig pak. Het enige wat miste is een kop van een beer erop en ze zouden zo in plaatselijke winkelcentra kunnen rondlopen om snoep uit te delen. Waarom?
Gelukkig blijft het niet bij de polar pakken. Coco Rocha heeft een prachtig leren jack aan en Lara Stone een prachtige lbd. Toch wordt ik niet zo warm van deze show als ik gehoopt had :(. Mede omdat ik zo blijf staren naar de harige benen van de modellen. Ik weet dat Chanel heilig is maar.. Karl maak het alsjeblieft volgende keer niet zo bont?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen